امروز...... 19/2/92
دفتر خاطرات من
درباره وبلاگ


به دفتر خاطراته من خوش اومدین...اگه نظری دارین خوشحال میشم بذارین




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 1253
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
خودم

آرشيو وبلاگ
ارديبهشت 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 9:48 :: نويسنده : خودم

سلام دفتر خاطرات عزیزم...تولدت مبارک ...امیدوارم همیشه اتفاق های خوب و چیزایی که دوس دارم اتفاق بیفته رو بنویسم.....خودت که بهتر میدونی تو اولین دفتر خاطرات رسمیه من هستی...البته تا حالا شده جوگیر بشم و دوسه تا دفتر رو خراب کنم و بیشتر از بیست روز توش ننوشته باشم ولی سعی میکنم تو همیشه باهام باشی....خیلی دوست دارم....نمیخوام هرروز بهت سر بزنم ولی شک نکن اگه اتفاق خاصی بیفته هرجوری شده میبینمت....الان میخوام برم کلاس بدمین....امروز باید هم درس بخونم هم مهمونی برم پس فک نمیکنم تا فردا ببینمت...دعا کن امشب اونجوری که میخوام پیش بره

میبینمت

10:14



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت13:51---20 ارديبهشت 1392
سلام .من رضا هستم از وبت دیدن کردم خیلی قشنگ بود خوشحال میشم اگه بهم سر بزنی.اگه تمایل داشتی با هم لینک میکنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: